Güzel anneler, 2 ay 10 günlük bir kızım var. 7 kilo hem emziriyorum hemde mama veriyorum, çok iştahlı bir bebek doymazsa uyumuyor. Çevremdeki bir kaç kişi obez olur falan diyor kafama takan bir insan değilim ama sizinle paylaşmak istedim.. Düşüncelerinizi benimle paylaşır mısınız?