Ne güzel bende öyle yapıcam gündüzü azaltıcam hep bende deniyorum teklif ediyorum, kahvaltı güzel yapıyor sonra uyurken ilk uykusunda mama veriyorum daha sonra öğlen uykusuna geçmeden öğle yemeği sonra öğlen uykusunda mama uyanınca tekrar ara öğün falan öyle gidiyordu. Muhtemelen öğlen uyku sırasındaki mamayı azaltıcam iyice acıkıp yerse. Siz gece mi veriyorsunuz 2 mamayı da feniks