Merhaba 8 aylık bebegim ne yaptıysam kabızlığına çare bulamadım.. size neler yedirdigimi söyleyeyim, sabah yumurta sarısı avakado karistirdim, aksam sebze corbası karışık, ertesi gün yogurtlu yumurta aksam havuc kabak patates puresi , ertesi gün yogurt armut, aksam aynı cırba, bugun sabah seftalı kayısı püresi yedirdim ama kac gındur kabız düselmedi ve aglayarak yapiyor, zeytınyagı veriyorum sabahları gün icinde su iciyor ama böyle ne yapicam bilmiyorum acaba ek gidaya bagırsakları hazır degil mi vermesemmi diyorum lütfen siz ne care buldunuz yardım edin cok üzülüyorum