Arimayaa bende cocukken cok cekingendim hem biraz yapisal hemde yetistirilis tarzinin cok etkisi var ben simdi kendi kizimi yetistirirken fark ediyorum bazi seyleri benim icinde bir aydinlanma oluyor sorun sadece bende degilmis diyorum
Anaokuluna basladiktan sonra biraz gelisme olmustu ama en buyuk gelisme staja basladiktan sonra gerceklesti (saglik meslek lisesi mezunuyum 11.sinifta stajimiz baslamisti,hemsirelerle hastalarla muhatap ola ola cekingenligim kayboldu ama simdi calismiyorum evdeyim donem donem yine ice kapaniyorum gibi hissediyorum,aktif olmak disarda olmak,calisma hayati o anlamda bana iyi geliyor)
Belki cocugun yapisindandir belki de farkinda olmadan yetistirirken ki soylem ve davranislarinizin da etkisi olmustur
Kotu anlamda soylemiyorum tabi ama kendinizi de tekrar bi gozden gecirin derim