irewesley Merhaba kızlar bebeğim iki aylıkken aşı olmuştu şu an dört aylık ve aşı yerinde şişlik + iltıhap var normal bir durum mu yoksa hastaneye gitmeli miyim ? Hemşire iğneyi yaparken olabileceğini söylemişti ama aradan dört ay geçti
ciray irewesley normal. O BCG (verem) aşısı, iz bırakarak iyileşir, iyileşmesi de 2-5 ay sürer genelde. Endişelenmeyin
bossmomm irewesley mwrhaba düzeldi benimbebeğiminde öyle ve iltihap geldi içinden yeride delik gibi görünüyor