kedili1anne Kızlar emziren anneyim Göğüslerim aldı başını gidiyor Ne önerirsiniz sütyen ? Evde takmazsam sarkar mı Takarsam sütüm azalır mı (evde dar kıyafet,sütyen vs giymeyin demişti hemşire) havalar da çok sıcak Kararsız kaldım
simseklivekalpli kedili1anne ben emzirme sütyeni takiyordum yine, göğüsler büyükse her türlü sarkıyor bnce
organikirmik kedili1anne evde takmıyorum sütyen falan bu sıcakta baygınlık geçiririm zaten, süt kanallarını da kötü etkileyebilir evet. Dışarıda Trendyolda 3lü satılan emzirme sütyenlerinden kullanıyorum hala
edooossselos kedili1anne basta dagi almistim iki tane cok guzel sonradan yetmeyince e bebekten aldim yine onlarda guzel cikti memnunum
doruk14 kedili1anne evde takmıyorum dısarıya cıkarkende yarım atlet giyiyorum rahat ettıgım ıcın emzırme sütyenine ihtiyaç duymadım
kedili1anne organikirmik Emzirme sütyenleri de uçları gösteriyor Sellim süllüm duruyor😹 sarkma yaşadın mı evde takmadığın için
organikirmik kedili1anne sellim süllüm nskgkdkfkf öf tüm gün buna gülcem şimdi. Henüz değil ama hala emziriyorum, bitince durum ne olur bilmem
Poyrazmom0 kedili1anne ay ben yaşadım. Evde südyen takmadigim için bebeğim de emdikçe iyice sarktı biri küçük biri büyük..😆 yarım atlet takıyorum o da rahat 😁
cnhavva kedili1anne bende e bebekten almistim emzirme sutyeni kapsiz yada kaplı kullanabiliyosun cok rahat var yok arasi sıkı da degil destekli sutyen kotu etkilerde sungerli olanlar etkilemiyo
birmommy kedili1anne sıkı sütyenler süt kanallarını tıkıyor aşırı ağrı yapıyor evde takmayınca sarkma yapar zaten kendimi kötü hissediyordum takmayınca birsüürüüüü sütyen atlet denedim en güzeli lc waikikinin görsel atarım şimdi aşırı memnunum çok rahat
kedili1anne birmommy ay tam hayal ettiğim gibi toparlayıcı da duruyor Hala satışta var mı acaba 95 takıyorum normalde kalıpları nasıl sizce
Minikbirprenses kedili1anne ay bende e bebekten aldım 6 ay oldu doğum yapalı biraz yırtıldı ama görünüşünu sevmiyorum destekli kaplı gibi durmuyor sarkık gibi duruyor 🙄benim aldığım kaplı desteksiz e bebekten yeni almak istiyorum bende
birmommy Minikbirprenses hamile değilken 85B kullanıyordum şimdi göğüslerim biraz büyüdü aşırı da kilo almadığım için 85C aldım tam oldu zaten deneyip olmazsa iade edebiliyorsunuz mağazalarda da sütyenler deneniyor lc de
birmommy kedili1anne baktım şimdi uygulamadan varmış bedenleri hamilelikten önce 85B kullanıyordum şimdi göğüslerim büyüdü ama aşırı kilo almadım 85C aldım tam oldu zaten mağazada sütyenler deneniyor Bide en sevdiğim özelliği göğüs büyüdükçe yanlara doğru da genişliyor ya bu tam kol altına kadar sarıyor memeyi çok rahat ettim Tek sıkıntılı yani da içindeki ped kayıyor ama düzeltmesi zor değil rahatlığına değer
cnhavva kedili1anne  Bunun iki rengi var ben bunlardan kullaniyorum sadece magaza satisi var ama online da yok