Arkadaşlar geçen dikişlerim hakkında yazmştım çok ağrıdığı hakkında. 36 ğün önce doğum yapmıştım. Doktora gittiğimde dikişlerimin hepsinin açıldığını, ve 6 ay veya 1 sene sonra dikip tekrar yapılacağını söylendi bana, ama vajinal estetik ile hemen yapılıyormuş sanrım yaptıran varmı bu şekilde bu ameliyat hakkında ve fiyatı hakkında bilğisi olan varmı?