9 aylık bebeğim kaka yaparken çok zorlanıyor dışkısı çok sert taş gibi. Mama alıyor sma optipro kullanıyoruz. Mamadan kaynaklı olabilir mi ? Mamayı değiştirmelimiyim sizce ? 5 aydır bu mamayı kullanıyoruz 1 aya kadar böyle bir problem yoktu kafam çok karışık.