melos006a Herkese merhaba bebişim 6 günlük son 2 gündür beslenmeden sonra hıçkırık tutuyor 5-6 dakika rahat sürüyor günde 4-5 kere oluyor midesi genişlediği için hıçkırık tutuyor sanırım ama bu kadar çok olması normal mi