Merhaba kızlar 46 günlük bebeğim var 3 saatte 1 75 cc mama veriyorum ama mama kutusunun arkasında daha yüksek ölçü yazıyor öğününü arttırdığımda kusuyor az mı besleniyor acaba saat ve ölçü olarak nasıl bir düzende verebilirim sadece mama alıyor şu an bu ayda kaç saatte bir beslenmesi gerekiyor bilgisi olan var mı az gibi geliyor bana kilo almaz diye korkuyorum