37.5 normal diyorlar ama benimde kızım yarın 40 günlük oluyor bir hafta önce ateşlendi 37 den aşağı inmedi en fazla 38 oldu özele gittik iğne antibiyotik falan verdi o günden beri daha hala kafa ateşi var mesela vücudu soğuk özellikle elleri ayakları buz gibi oluyor sadece kafasında var en fazla 37.9 oluyor sizce varmı ateşi yoksa derecemi bozuk