alinmom barbiee_ Bu his tamamen normal tatlım hormonlar bir anda normale dönmeyebiliyor. Endişelenecek bir durum yok 💕
deleted20517 barbiee_ kuzum benimki 1 sene oldu keseli hala geliyor doktorada gittim normal dedi bana,için rahat etsin diyorsan genel cerraha git
Mrskoc barbiee_ ben de ilk cocugumu 6 ay emzirdim ve sütüm hiç bitmedi hep ucunda vardı 2.5 sene devam etti hamile kaldım yine vardı sonra ikinciyi doğurdum hiç bitmeden yenisi dolmuş oldu ilginç 🤷🏻♀️🥰
Mrskoc barbiee_ hayır 2 sene sonra hamile kaldım ama ilk cocuktan diğerine kadar bütün bu süreçlerde hep sütüm vardı onu kastediyorum 🥰
deleted20517 barbiee_ doktor hiç ilaç söylemedi bana akıntı gelmesi sıvının gelmesi hatta bazen memene dokundugun zaman eline gelen doku bunlar normal demisti korkma yani daha yeni sütten kestin sen
barbiee_ Meri-Mel ben kullanmadım işte ilaçsız kestim heralde ondan arkadaşlarda yaşıyormuş bu durumu