pinary24 öyleleri çok salak oluyo maalesef banada normal doğumun hayrı çok sezaryen doğum doğum yapmak değildir giriyorsunuz ameliyathaneye uzanıyorsunuz doktorlar bebeği çıkarıp size veriyor ne zorluğu var sanki dedi direk sezaryen doğum videosunu açtım ona sonrasını anlattım böyle ağrı çekiyorsun 7-8 kat kesiliyor sanki bebek öyle kolay mı çıkıyor diye sustu kaldı