2 yaşını doldursun öyle bırakırım zaten bağımlı değil dedim. Önceden hiç düşkünlüğü yoktu gündüz ben verirsem emerdi gece de aynı şekilde. Şimdi hem gündüz hem gece çok düşmeye başladı 23 aylık şu an. Artık ne zaman bırakmak mantıklı ve kolay olur sizce