zbyd23 yani bizimde erken başladı diye düşünüyorum oğlum 3 ay 9 günlük durduk yere özellikle akşam 6-7 gibi inanılmaz ağlamaya başlıyor çığlık çığlığa bugün susturana kadar canım çıktı 😮💨 mamayı yerken biberonu ittirme uykulara çokk zor dalma vs yaşıyoruz o yüzden atak diye düşündüm