Şubatta doğum yapıp da hepatit be aşısını dört doz olan var mı Nisan’da aşı takvimi değişikliği nedeniyle karma asılarını içinde de hepatit B geldiği için birinci ayın sonunda da biz hepatit B olduğumuz için böyle durum yaşayan oldu mu altıncı ayda da yine hepatit B’e var bir zararı olur mu acaba