Merhabalar kızım 14 aylık ve yemeğini kendi önüne koyduğumda yeme alışkanlığını nasıl verebilirim ? Önüne koyduğumuzda yiyecekleri , sürekli oynuyor elinde parçalayıp atıyor . Nasıl kendi kendine yedirme alışkanlığı kazandırabilirim ve oyun oynamamasını sağlayabilirim acaba? Ya da bu aylar için daha erken bir dönem midir bu alışkanlık için ? Nezaman başlayabilirim? yardımcı olabilirseniz sevinirim ☺️