kubratagram bir de zaten yemeyen çocuk aburcubur tatlı vs vermeyin kahvaltı da yemediyse öğleye kadar beklesin aç olunca yemeğini daha çok yemeye başlıyor bilmiyorum bana çok fazla akışına bırakmak doğru gelmiyor tamam zorlayıp yemekten tiksindirmek de doğru değil ama alternatif arıyorum sürekli yediklerini kalori hesabı yapıyorum bazen bize az geliyor ama halbuki yemiş oluyor yeterli .Kışın mor meyveli karışımlarla ,balık yağı vs ile bağışıklığını kyvvetlendirmeye çalışıyorum zorlamadan ama peşinide bırakmadan ilerlemeye çalışıyorum 30aylık olacak 6 ağustosta 13.2kg şuan 50.persentilde kilolu değil ama ortalamada olmasına dikkat ediyorum