Kızım 11 aylık olacak 3ünde. Uyku konusu bizim için işkenceye dönüştü gece yatırana kadar canım çıkıyor emerek uyuyor kesinlikle bizim yatağın yanındaki beşikte yatıramıyorum. 6.ayda hastalanmıştı o zaman bizim yatağa almıştım öylede kaldı. Şimdi çığlıklar atıyor çok ağlıyor ama kucağa alınca hemen susuyor. Zaten beni gördümü direk memem diye bağırmaya başlıyor. Ama emerkende uyumuyor elli kere bırakıp kalkıp oturuyor.. Gün içindede çok uslu sakin uyku dışında hiçbir problemi olmayan bir çocuk bende kıyamıyorum doğal olarak. Geçen gün anneme bıraktım 2 saat ayağında sallamış hiç ağlamadan uyumuş. Ben ayağıma aldımmı yırtınıyor memem diye kalkıp oturuyor. Memeyi açmaya çalışıyor. Ben napcam eğitim programı alsam diyorum ama hangisini almalıyım bu aylarda böyke ayağa kalkan oturan çığlıklar atan çocuğu olupta eğitim alan var mı veya bir çözüm önerir misiniz? Emzikte alırdı artık onuda kesinlikle almıyor. Gündüz uykularıda memede olfuğu sürece uyuyor bıraktığı an kalkıyor. Biraz uzun olfu kusura bakmayın sinirlerim alt üst 🥺