dgltkn Kızlar 15 gün sonra 6 aylık oluyoruz neler bekliyor daha mı güzel daha mı zor çok heyecanlıyım ve merak ediyorum ek gıdaya falan başlayacağız suan biraz mız mız inşallah düzelir sizin bebişler nasıl 🥰
cicekannesiii dgltkn benim kızda 5 ay 10 günlük bu hafta tadımlara baslayacagım umarım guzel ilerler cünkü ablası 4.5 yasında asla yemek yemıyor bu ona cekmesın 🫠😀
organikirmik dgltkn biz 7.5 aylığız en sevdiğim 6. Aydı sanırım şimdiye kadar. 15 gün sonra 8 aylık olunca geriye dönük 7. Ayı da sevebilirim ama şu anlık 6 😅
premsesannesi49 cicekannesiii benimde büyük kızım 5 yaşında olucak bebekliğinden beri hep zorla yedirdim şimdi 5 aylık olacak bebeğim var bende dua ediyorum ablasına çekmesin diye😀