mercankus 30 Aralık❤️
Sabırlıyım olması gerektiği kadar,inadım çocuklardan sonra kırıldı,yalnızlığa bayılırım,arkadaş canlısı değilim bende,evimi çok severim,dışarıyı gerektiği kadar.sevgimi belli etmem ama ölecek kadar çok severim sevdiklerimi.kıskanç ve haset değilim .tek kıskandığım kişi oda duygusal olarak kocam❤️kimin nesi varmış aman o da bunu almış umrumda bile olmaz,meraklı değilim.gösterişi sevmem,her zaman sade ve şık olurum.çok iyi bir yol gösterici olduğumu söylerler.kitap okumak benim hayat felsefem.kocaman bir kütüphaneyi dolduracak taaa üniversite lise yıllarından kalma kitaplarım var.geçmişe önem veririm.