EzgiFatihKerem Oğlum covid geçirdi geçen hafta geçmeyen ateş vardı bugün de ayaklarım üşüyo dedi öyle olunca ölçeyim dedim ama ev çok sıcak hava da 37.3 felan çıkıyor bazen bazen çıkmıyor sıcaktan olur mu sizin bebekleriniz de böyle oluyor mu
crazyymommy EzgiFatihKerem Ölçüm aletiniz doğruysa normal değil benim bebeğiminde ateşi çıktı dediğiniz derecelere. Evdede akrabalar kuzenleri vs vardı herkesin tek tek atesini ölçtük herkesinki 36 küsürken bebeğimin 37 lerde çıkıyodu. Sonraki gün 39 a çıktı
EzgiFatihKerem crazyymommy kendimi ölçüyorum normal çıkıyor oğlumunda bi normal çıkıyor bi 37 lerde bence de normal değil daha yeni iyileşti ya gerçekten yazın daha çok hasta oldu bu ne böyle
EzgiFatihKerem Sogukbaklava banda anormal gelmedi ama bi normal öıkıyo bi böyle bi gelip gider mi anlamadım ya vallahi
karpuz_ EzgiFatihKerem hayır sıcaktan olmaz benim ev de çok sıcak olduğu zaman ölçüyorum bazen normal çıkıyor. Muhtemelen ateşi yükselecek ondan olmuştur
EzgiFatihKerem karpuz_ temassız ateş ölçer mi sizinki de onlar sa hata olabiliyor muş ya ortam sıcaklığından vs ama nedende bende hata vermiyor
dayes EzgiFatihKerem şu an için ateşi var sayılmaz ama takip edin yükselecek mi? Müdahale edebilirsiniz şu an duş, kıyafet çıkarma vs gibi. Zaten bunlara rağmen düşmezse ateşi var demektir
EzgiFatihKerem dayes iç çamaşırıyla şuan koltuk altından çıkmıyor ateşi kafa ve boyun bökgesi bi ölçüyorum 37.3 mesela birazdan bidaha ölçüyorum 36.8 geliyor ne demek bu anlamayamadım
karpuz_ EzgiFatihKerem evet bende temassız ölçüyorum bazen de koltuk altından ölçüyorum varsa ondan deneyin bi de
dayes EzgiFatihKerem temassız ateş ölçerle mi ölçüyorsunuz, koltuk altı ölçerleri daha güvenilir geliyor bana. Ateşi yok demek ki şu an
EzgiFatihKerem dayes evet temassız la ölçüyorum koltuk altında çıkmıyor boyun ve başında bi şıkıyo bi çıkmıyor arkadaşlar 20 gündür karın ve pipi ağrısı bu arada covid oldu yarın tekrar doktora götürecektim ağrısı için aklım çıkıyor sanırım kafayı mı yiyorum