Busegnc 3 yaşında bir oğlum var çok aksi herşeye karşı çıkıyor. Hiç bi şeyini paylaşmıyor yanında yaşıtı gelince gelmesin diyor. İnsanı bezdiriyor artık dur demekten Normal mi ya da bu süreçte nasıl ilerlemem gerekiyor