1Kubra_ Oğlumun yüzünde kırmızı kırmızı sivilce gibimsi biseyler oluşmaya başladı tecrübeli olan varmı aynı şeyi yaşayan
Yavuzzeliha85 1Kubra_ bebegin ay olarak küçükmü? Biz de de olmustu iki aylikken kilo aliyor ondan dediler geçti sonra yinede doktoruna bir göster istersen
Yavuzzeliha85 eda33 uzun sürmedi çabuk geçti agiz kenarindaki bebegin disleri Çikicak kendi salyasi aktigi için oluyor
Dlrtstn 1Kubra_ benim bebeğim 3 aylık hâlâ devam ediyor sıcaktan mı oluyor anlamıyorum ama senin bebeğin için çok normal o kilo aldığı için bebek döküntüsü dür bir gün çıkıp ertesi gün sönüyor sonra tekrar çıkıyordu bizde canını sıkma büyüdükçe geçmezse doktora götürürsün canım
Seker45 Bebeğinizi çok sık öpüyorsanız ondan alabilir normalde bebeklerin opulmemesi gerek ciltleri çok hassas birde esiniz sakalliysa tamamdır onun öpmesi bile ona kırmızı benek benek izler bırakır