senaipek50
Kızımın yumurta beyazına alerjisi vardı.
Tadımda sorun yaşamamıştık aslında ama porsiyonu artınca ağız kenarları kızarıyordu.
Vücut ve kaka temizdi.
Doktorumuz bırakmayalım üstüne gidelim dedi.
Yaşına kadar kesmedik , sonra da geçti zaten
O yüzden danışmadan kesmeyin ya da devam etmeyin doktorunuzla görüşün mutlaka