Arkdşlar 40 lüğüz. Doğduğun 1hafta yoğun bakımda kaldık. Nefes zor aldığı için. Çıktık ama burun tıkanıklığı devam ediyo. Emerken zorlanıyo serum kullanıyorum cekiyoruz ama. Burnun dan öyle bi sümük fln da çıkmıyo. Hırıltıda var. 1doktora gittim sürekli burnunı aç dıo. Acaba başka doktorada mı gitsem nezaman geçer ki bu durum. O nefesi zor aldıkca ben kâhr oluyorm.