kahvepres [silindi] allahım bırakmasın bu hayvanların hakkını ki sorulcak hakları bu dünyada olmasada bu yangınlar bilincli cıkarılıyor hepimizde biliyoruz amac otel villa dikmek yalnız doğuda da cıkarılıyor diyarbakırda şuan yangın var batmanda aynı şekilde gecen yıl diyarbakırda sadece 11 akraba öldü yangından 19 kişi vefat etti mardinde aynı şekil bu ateşi ne yazıki heryere sıcratıyorlar kimin parmağı varsa onlarda yanar inşallah
[silindi] kahvepres Otel vs dikmek değil bu terör uzantısı olanların işleri bunlar. Dilerim nefessiz yanarlar
Pirasalipuding [silindi] ya geçtiğimiz yıllardada sıcak vardı hiç bu kadar aynı anda yandı mı canıım ülkemiz elden gidiyor kimse uyanmıyor!
[silindi] [silindi] SeverusSnape Pirasalipuding ay olur mu silah bıraktılar ya! Gözümüzün önünde yaktılar, söz verdiler, terör bitti ya! Delireceğim gerçekten
Pirasalipuding [silindi] of of ciğerimiz yanıyor her gün ve her gün. Sorarım size sen düşmanla (kalleşle) güya barış anlaşması yaptın diye onların içindeki kini, öfkeyi, pisliği yok edebileceğini mi sandın.
[silindi] Pirasalipuding Bebek, orman, hayvan bunları öldürebilen nasıl Türk topraklarında yetişmiş bir topluluktan olabilir aklım almıyor… Bu nasıl bir hırs? Diri diri ölmelerini isterim
[silindi] [silindi] niye bunca yıldır camdan mangaldan yanmayan yerler son yıllarda yangına teslim oldu? Her bahaneyi buldular, herşeyi dediler de TERÖRİSTLER YAKIYOR diyemediler. Bunların hesabını verdikleri günü görmek tek dileğim.
[silindi] [silindi] Yeşil Bursa diye anılan bir il nasıl yanabilir cidden. Korkunç bir durum alçak namussuzlar gülüyorlar mutlular bu koyuyor
[silindi] [silindi] son günlerde hiç haber izlemedim instagrama bile çok girmiyorum yüreğim kaldırmıyor Allah sorsun hesabını 😔
[silindi] [silindi] Bende giremiyorum izleyemiyorum ama bugün bu fotoğrafta patlama yaşadım. Sonlarını görmeden ölmek istemiyorum
Pirasalipuding Ormanlar yok oluyordu, ama ağaçlar baltaya oy vermeye devam ettiler. Çünkü sapı tahtadandı ve kendilerinden sandılar…. /x te gördüm çok hoşuma gitti 🎋🌲
[silindi] Pirasalipuding “Çiçeklerin de canı var koparmayın denilerek yetiştirilen insanlarız, ne orman yakanla, ne suça sürüklenmişle değil affedip barış yapmak empati bile kurmayacağız.” Bende bunu gördüm. Yeniden yeşeririz umarım..
mondecaidensecmeler [silindi] gözlerim doldu. Ülkemiz,cigerlerimiz yanıyor. 😢 Sanki hicbisey yapamıyorum, birde son 3-4 yıl içinde olması iskillendirici.
[silindi] mondecaidensecmeler Böyle duyarsız olmaya devam ettiğimiz sürece daha da artacak gibi duruyor sonumuz iyiye gitmiyor..
kahvepres [silindi] aminn herşey beklenilirr herkesin parmağı var terörün zıkımın hepsinin yanan yer ne zaman ağaclandırılmış tekrardan beton dökülüyor ağac yerine
[silindi] [silindi] onlara bu kadar taviz verenler ve destekçileri utansın haysiyetsizler. Bunu da kabul edemezler artık o kadar da değil dediğim herşeyi alkışladilar.
mondecaidensecmeler [silindi] aynen sadece paylaşım yapıyorum keşke elimden daha fazlası gelse göz göre göre yanıyor ülke