elifelif7 Kızlar 1 aydan fazladır gidip gelen ishalim vardı kültür verdim amipli dizanteri çıktı 4. Günüm bugün flaglyl ve reflor içiyorum yine düzelir gibi olup tekrar geliyo napcağımı şaşırdım uzun mu sürüyo bu allahın cezası
Hayallerhayatolsa elifelif7 gecmişmolsun bendede olmuştu Gittim serum. Taktırdım Çünkü elden ayaktan düşüyordum