Bebeklerinizin hastalıktı dişti oydu buydu ya da sadece keyfi yokken bi şey yemediği zamanlarda kurtarıcı yiyecekleriniz içecekleriniz var mı?
Arkadaşın şöyle bi tarifi vardı: 1 çb kefir yarım avokado yarım muz yaban mersini çilek ceviz bızzt yapıp veriyormuş elinde içe içe geziyormuş öyle. 1+ idi bebeği tabii 😅