Merhaba arkadaşlar ben bir şey sormak istiyorum benim oğlum dokuz aylık doğduğumuzdan beri kan ilacı ve D vitamini kullanıyoruz ya ben bunu bazen bazı günler vermeyi unuttum yani biraz sıkıntılar problemler oluyordu kafam dalgın oluyordu o yüzden vermeyi unutuyordum şimdi pazartesi günü kan vermeye gideceğiz bunun için sağlık ocağının sonuçlarını götürecekmişiz sonra sonuçlar da bir sıkıntı bir eksiklik çıkabilir mi sizce yaşayan var mı