park beşiğe alıştıramıyorum. şu an sallananda sallıyorum dün geceden beri uykusuzuz ikimizde. ayağımda sallayayım ordan parka alayım.. koymaya çalışırken uyanıyo. bu park beşiğin sallanma özelliği onu tatmin etmiyor çok az bir de savruluyor çocuk. zaten bu park beşiğinde her yeri ayrı gıcırdıyor sallanınca çadır sesi gibi bir ses çıkıyor tam bir pişmanlık her neyse nasıl alışacak bilmiyorum zaten psikolojim bombok çare bulamıyorum düşünemıyorum