Nasıl öğretirim kızlar ?
Kızım bu yıl anaokuluna başlayacak. Evde pohpohlanarak büyüdü resmen. Naif sakin bir çocuk.
Malesef günümüzde akran zorbalığı çok fazla. Okul ortamımda elbette öğretmenler müdahele ediyor ama insan yine de endişe duyuyor.
İstiyorumki kendini korumayı öğretebileyim.
Nazik olmasın biraz sertleşsin diye öyle çocukmuş gibi davranmamaya çalışıyorum. Şimdi 5yasına çok az kaldı
Wc kendi girip çıkıyor kıyafetlerini de kendi giyip çıkartmaya teşvik ediyorum
Başka ne yapabilirim