35+5’te doğdu. Risk olmadığı için ciğer geliştirici de yapılmamıştı bana. Suyum gelmiş onu bile anlamamışım, öyle beklemiyordum ki. Solunumu 1 hafta - 10 gün içinde tamamen normale girmişti. Beslenmesi için bekledik biz asıl olarak. 2 hafta kaldı toplamda. Allah acil şifalar versin, sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻