Kızlar delircem! Saat 4 e geliyor ve oğlumu sallamaktan artık helak oldum! 1 yaşında ve maalesef annem alıştırdı sallayarak uyutmaya bir yıldır bu şekilde uyuyor ama işin kötü yanı ayakta uyuyor yani sallamayı bırakınca uyanıyor. Kafayı yicem. tam uyudu diyorum dikleniyor! normal uyutmaya da çok uğraşıyorum sallamadan ama kıyameti koparıyor ağlıyor. nasıl bırakabiliriz şu sallama işini? artık sabrım da gücüm de kalmadı.