Thesra
[bilinmeyen]
Tam 9 aylıkmk canım acaba uyku gerilemesi olabilirmi hiç baktınmı?
Edaa
Benim kızımda da var sanırım uyku gerilemesi ve neredeyse 2 ay oldu geçmedi ☹️ Gündüz uykusunu da gece uykusunu da çok güzel uyurdu ama son zamanlarda asla uyku rutini denen bir şey kalmadı.7 ay 20 günlüğüz bu arada 😓Çok zorlanmaya başladım.Gece 3-4 defa uyanıyor kesintisiz uyuyan bebeğim.Nasıl atlatılır bilmiyorum
melissrn
Benim oğlum hep ağlayarak kalkıyor 😬 emince susuyor tekrar dalıyor 😬 duaları bende deniyim bi ama meme istediği için ağlıo diye düşünüyorum ben ama bakalım denicem👍🏻
Gizemre
[bilinmeyen] uyku terörü olabilir kabus görüyordur belki minnoş okuyun üstüne bol bol felak- nas surelerini bide dediğiniz gibi Kureyş suresini okuyun üstüne suyunu içirmeye gerek yok
Gizemre
[bilinmeyen] benim oğlumda da oluyor bi sure var kağıda yazıp baş ucuna koyduğumuz günden beri Yok çok şükür rahat
PrensiminAnnesi17
[bilinmeyen]
Benimde bebişim 4 aylık ve aynısı oluyordu cevşen-i kebir'i yazdirdim taktigimdan beri o kadar olmadı
Gizemre
[bilinmeyen] Uizukuma Bi Kelimatillahi’t-Tammeti Min Kulli Şeytanin ve Hâmmetin ve Min Kulli Aynin Lâmmeh”
Dogalice
[bilinmeyen] Benim kızımda çok yapıyordu öyle.11 aylık şuan ara ara yapıyor yine ama azaldı.Birden uykusundan uyanıp ağlama krizlerine giriyordu.Eşimde bende kucağımıza alıp sakinleştirip öyle yatırıyorduk.Bu dönemlerde normalmiş.Korktukları ani seslerden dolayı da olabilir.Ben nazara da inanırım, özellikle biz anne babaların nazarı çok değiyor sanki.Sabırr daha 2 yaş sendromları bekliyor bizi 😆
Gizemre
[bilinmeyen] evet ben öyle yaptım peygamberimizde torunları için okurmuş bu duayı kağıda yazıp yattığı yere koyunca korkudan nazardan korunurmuş inşallah 🙏🏻
Dogalice
[bilinmeyen] Evet içi parçalanıyor insanın.Gerçekten çare aramaya çalışıyorsun ama bulamıyorsun bazen.Sevip okşayarak sakinleştirmeye çalışıyoruz.Biz öyle yaptıkça bunu kullanmaya başladı velet.Çeşit çeşit naz,ağlama modları falan.🤣
Zahidetas
[bilinmeyen] canım diş çıkarıyorsa doğanı rendele bi gün dolapta beklet sonra diş etlerine sür rahatlar bebiş
Thesra
[bilinmeyen]
Offf kuzum ozaman allah sabır versin çünkü bende yaşadım 1 ay sürdü kafayı yedim resmen 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ Çok zor çok😩😩
Saremm
[bilinmeyen] 9 aylığız aynı durumdayım
Eymen190218
[bilinmeyen] benim oğlumda 9 aylık canım 1 aydır aynıyız çıldırıyor çocuk resmen öyle bağırarak uyanıyor ki.ama biz haftada 2 diş çıkardık 3.cüde yolda geliyor ben ona bağlıyorum dişten dolayı yapıyor sizinde ondan olabilir bazı bebekler zor geçiriyor.
Thesra
[bilinmeyen]
Öyle canım ama en azından bundan olduğunu ve geçeceğini bildiğin için daha sakin karşılıyosun😌😌
PrensiminAnnesi17
[bilinmeyen]
Hac umre eşyaları satan bi yerden aldı eşim. 😊