Kızlar bebeğim 4 ay 14 günlük bugün ilk defa gündüz uykusunda kendiliğinden uyudu uyutmak için her yolu denedim uyumadı sonrasında yatağımda yatırdım emziği vardı ağzında kolik müziği açıktı bide bi baktım gözleri dalıyor ve sonra uyudu uzun uyumadı ama şimdi de az önce kucağımda sallayarak uyuttum beşiğine yatırdım gözleri açtı biraz yatakta kıpraştı ben bişey demeden odadan çıktım bi geldim uyumuş sizce desteksiz uyku için adımlara başlamalı mıyım buna geçerken gece beslenmesini de bırakıyo musunuz ikisi ayrı zamanlarda mı yapılmalı fikirlerinizi tecrübelerinizi bekliyorum 🌸