Merhabalar kızım 3 yaşinda. Son bir kaç aydır aşırı öfkeli bir çocuk oldu onu kızdırmıyorum sakinlikle karşılıyorum ama kar etmiyor. Atıyor fırlatıyor çok sinirli bağırıyor sürekli. Böyle durum yaşayan varsa nasıl yol aldınız lütfen bilgilerinizi paylaşır mısınız? Ve korkusu var. Bir kaç ay önce uykudan korkarak uyandı anne vav ( yani canavar) bana kızdı kapının arkasında vs diye o uykudan beri anlatıyor. Araba diğer dairelerde ki sesler ne olursa olsun irkilip yanıma koşuyor. Ona birşeyi anlatacak olsam yine korkuyor. Ben bunlar için psikoloğa götürmeyi planlıyorum ama dediğim gibi tecrübelerle ihtiyacım var.