birceismom Kızlar 12 günlük bebeğim var emzirmek için uyandırmakta epey zorlanıyoruz bazen yarım saati bulunduruyor uyandırmak. Böyle bi durumda neler yapıyorsunuz ?
Deletedmom_216 birceismom ayaginin altina gidiklayin ve ya hafif cimcikleyin. Doktorumuz burnunu 1 2 saniye tutup uyandirmayi deneyebilirsiniz demisti benim oglum da uyanmiyodu emmek icin. İslak mendille bacagina koluna vs degdirebilirsiniz. Uyanmasa bile siz kucağınıza aldiginizda araniyosa emzirebilirsiniz illa uyanmasi sart degil yani bu durumda
organikirmik birceismom topuğunu mıncırıyordum, burnunu hafif sıkıyordum, yüzünü ıslak pamukla mendille siliyordum, soyuyordum, yüzüne üflüyordum
sa_me_yi birceismom oğlum uyanmazdo altını açardım ben hemen uyanirdi. Eğer bebeğinizde sarılık varsa uyanmalari daha geç oluyor doktora gittiniz mi
edasusari birceismom benim de öyleydi sarılıkta vardı o yüzden sık sık emzirmek için uyandırıyordum. Şükür sarılık geçti bu sefer de memeden ayrıldı mı ağlıyor uyumuyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
birceismom Deletedmom_216 her yolu deniyoruz ensesini bile sıkıyorum ama uyandıramıyoruz bi türlü. Memeye yaklaştırdığımda hiç oralı olmuyor bile. İyice endişelenmeye başladım 😔
Deletedmom_216 birceismom emzirme pozyonuna alin bebegi gogsunuzu de acin sutunuzu ona koklatin, cenesini parmaginiz ile asagi dogru cekip acmaya calisin agzini o esnada ucunuzu agzina verip sut gelsin diye biraz kendiniz sıkın. Sut gelince yutkunurken emmeye de baslar
minikmucizemm19 Dogum yaptıfım hastanede bebek hemşiresi ayağını gıdıklıyordu, ustunu cıkartıyordu ve sırtını gıdıklar gibi hareket yapıyordu
Huluaa11- birceismom ne yaparsak yapalım uyanmıyordu gece kalkıp 2 3 saat uğraştığımı biliyorum 1 2 hafta dayan geçicek 🥹
gebesdogurdu Oda sıcaklığına da dikkat edin 22-24 derece aralığında olmalı daha sıcak oldugunda bebeği uyandırmak zorlaşıyor.
birceismom gebesdogurdu evimiz çok sıcak maalesef ki. Klimamızda yok pervane ile idare etmeye çalışıyoruz. Kızımın şansına istanbulun en sıcak günlerine denk geldi
minikkusunanne birceismom merhaba benim bebeğimde öyle sarılık var dedi doktor sırtından aşağı yukarı parmaklarınızla gezdirim uyanıyor hemşire öyle söyledi
nillouq birceismom benim bebeğim de ilk zamanlar öyleydi emzirme pozisyonunda boynunun altını gıdıklar gibi yapardım kulaklarının arkasını gıdıklardım yanaklarını severdim hafifi sıkardım ayaklarının altını gıdıklardım