mineeaa Bebeğim 20 aylık olacak artık yatağını değiştirmek istiyorum ama karar veremiyorum geniş tek kişilik yatak önerilerinizi alırım. Fiyatı çok yüksek olmazsa sevinirim bacımm🫶🏻🩷
CuteBadesMama mineeaa ben Çilek’ten aldım bazasınıda yatağınıda. Fiyat için size uygun olup olmadığına siz karar verebilirsiniz. 120×200 ölçüsü. Bende tam 20 aylıkken ayırdım odasını. Hiç huzursuz yatmadı şükür. Çok seviyor yatağını ve odasını 🌸
mineeaa CuteBadesMama çok teşekkür ederim yanıtınız için 🫶🏻🩷 odası aslında 1 yaşından beri ayrı ama artık ikea yatağı ince geliyor rahatsız ediyor onu bence. Sizin aldığınız montessori yatak mı yoksa normal tek kişilik yatak mı acaba ? 🌸
CuteBadesMama mineeaa rica ederim 🌸 tek kişilik bazalı yatak aldım. 120×200 boyutu. Çift kişilik yatak gibi diyor görenler. Kenar korkuluğu var hiç sıkıntı olmadı.
mineeaa CuteBadesMama evet tamda istediğim gibi sanırım geniş olsun istiyorum bende :) gerçekten çok sağol 🫠🥰🧡