cns1yldz evi serin tutmak gerekli başka çözümü yok malesef ilk bebeğimde yaşadm vantilatör karşısında duruyorduk her yeri isilikti şimdi 2 cocuk olunca mecbur klıma aldık sıcaktan kurtuldk ben bile isilik oluyordum tek çözüm evi serinletmek ben günde 2 3 kez yıkıyordm ılık suyla