Ya ben artık neyi nasıl yapacağımı şaşırdım arkadaşlar 3 buçuk aylığız başladı çilemiz yatmıyorlar evet yatmıyorlar çünkü ikizler ataklara ikizlerle girdim ne yatarlar ne içerler ne de de iki dakika kucaktan inerler dönüşümlü olarak onu al diğerini bırak diğerini bırak öbürünü al sırt bacak bel zihin akıl fikir hiçbir şey kalmadı bende ne zormuş bu ataklar ya ne zamana kadar sürecek ne zaman son bulacak birileri beni rahatlatsın yemin ederim şakasız bakın tuvalete gidemiyorum diyenler oluyordu ya nasıl canım tuvalete de gidersin derdim de yok gidilmiyor banyo desen mümkün değil yemek çay nedir unuttum uyku nedir bilmem ay ses verin çıldıracapım yoksa bu süreci en kolay nasıl atlatabilirim ne zaman bitecek