38 aylık erkek çocuğum var. 4 gündür uyku ve zorunlu bi durum harici bez bağlamayı bıraktık. Şimdilik benim sormamla yok dese de tuvalete gidince ayakta yapıyoruz çişimizi. Ama gelin görün ki iş kaka yapmaya ya da tuvalete oturmaya gelince değişiyor asla kabul etmiyor her şeyi teklif ettim ama hiçbirini kabul etmedi. Bez bağlamadığım için 2 gün kaka yapmadı, üstüne gitmedim nasılsa gelince yapar diye. Öyle kendi kendine oynarken birden ağlama krizine girdi biraz zorlamayla poposunu tutup kakadan korkuyorum dedi çok üzüldüm haline bezini bağladım en azından oraya yapsın diye. 4 günlük deneyimimiz bu şekildeydi:( sizin deneyimleriniz nasıldı bu süreçteki annelere de yardımı olur belki. Siz nasıl alıştırdınız tuvalete götürmeye? Biraz uzun oldu kusura bakmayın lütfen🙇♀️