Prematüre doğdu ve doktor kontrolünde norolojiye yollandık noroloji erken doğduğu için normal karşıladı şuan 2. Ayı ultrason çekildi normal çıktı ama doktor tekrar norolojiye yönlendirdi kas gevşekliği var sanırım daha önce böyle bir durum yaşayan düzelen varmı ya da ne zaman tutar bilgisi olan :(