Zeynepinnannesii26 Kızlar bebeğim 10 günlük sürekli uyuyor, emzirmek için zor kaldırıyorum ayağını sıkıyorum, gıdıklıyorum, altını açıyorum, ıslak mendil ile siliyorum banamısın demiyor. Sarılık bakıldı çıkmadı neden böyle yapıyor olabilir
giraykutay Zeynepinnannesii26 bu çok normal canım yenidoğan Allah ın izniyle kolik durumu falan yoksa uyur , emzirmen gerekir sürekli ilk bebeğim de bu skntıyı yaşamadım ama ikinci bebeğimde yaşıyorum bende uyandıramadım şırıngayla veriyorum sütümü sağıp hemen uyanıyor karnı doyuyor emin oluyorum en azından 😊
uykuseveruykusuzanne Zeynepinnannesii26 maşallah diyin inşallah hep böyle gider. Uykuyu sever. Yenidoğan olduğu için günde 18-20 saat uyur zaten. Benim bebeğim hiç uyumamıştı o ayrı hala uyku konusunda çekiyorum 20 aylık oldu gecede 10 kere kalkar . O yüzden uyuyan bebek iyidir. Sarılığı da olmadığına göre bir sorun gözükmüyor
Bade5 Zeynepinnannesii26 yeni doğan döneminde olur. Benim de başıma gelmiş uyanmıyor diye katıla katıla ağlamıştım sonra üstüne falan çıkardık uyandı nefes alışına bak arada yanlış anlama telaşlandırmak için söylemiyorum ama ben öyle yapıyordum
Zeynepinnannesii26 giraykutay Bende ilk bebeğimde böyle bişi yaşamayınca endişelendim, muayenede de herhangi bşi çıkmadı. Birde burada sorayım dedim. Bende enjektör ile besliyorum çoğu zaman :)
guneyokyanus Gayet normal hic endişelenme sarılığıda yokmuş işte ne güzel uyumaya ihtiyaci var uyuyarak buyuyecek beslenmesini yaptirdigin surece korkma
giraykutay Zeynepinnannesii26 inanır mısın aynı şeyi düşündüm acaba bi skntı mı var diye çünkü ilkler de sabahlara kadar uğraşmışız şimdi sakin bebek görünce bize garip geldi ben seni anlıyorum neyse endişeye mahal yok Allah huzurla büyümeleirni nasip eylesin ☺️
melihveemreninannesi Şekeri düşüyo da olabilir benim oğlumda öyleydi çay kaşığın a sütümü sağıp minik minik ağzına döküyodum genzine kaçmasın diye 4-5 kaşıktan sonra uyanıyodu emziriyorum, hemşire bana 3 saat uyuduktan sonra mutlaka kaldır 3 saat sonra şekeri düşmeye başlıyo demişti
Zeynepinnannesii26 giraykutay Evet evet hatta kırkı çıksın düzelir dediler kızımda, kırkından sonra daha da kötü olmuştu. Amin huzurlu sağlikli olsunlar inşallah
asy24905_ Benimkinde sarılır vardı dediğin gibi herşeyi deniyordum uyanması için ama en son elime biraz su döküp ayaklarına suyu temas ettirdikten sonra üflüyordum anca öyle uyanıyordu
Zeynepinnannesii26 uykuseveruykusuzanne Ah ilk bebeğimde ben de neler çektim o yüzden de endişe ettim oğlumda. Umarım dediğiniz gibi devam eder :)
Zeynepinnannesii26 Bade5 Sürekli kontrol ediyorum, çok teşekkür ederim yorumunuz için. Bugün ara ara gözlerini açmaya başladı