metinaras1 merhaba benım bebegımde 22 aylık sabahları menemen yapıyorum severek yıyor. Öğlen uyumadan bir kase yoğurt içine evde olan meyvelerden rendeliyorum fıstık ezmesi koyuyorum.
Öğlen uyandıktan sonra pilav sulu patates falan yapıyorum ezıyorum ama herşeyi hala ezerek yiyor çiğnemesi yok direk yutar akşamda çorba falan yatmadan önce 1 biberon marketten alınmıs hazır süt veriyorum yatıyor