Merhaba kızlar yardıma ihtiyacım var ilk çocuğum ben artık psikolojik olarak iyi değilim sezaryen oldum ve hastanede mama verdi hemşireler sütüm geldiği halde 3 cü gün bebeğim saralık oldu 1 gece yattık o sırada sütümü sağma yaptım bebeğim biberona alıştı 1 hafta oldu göğse zorluyorum ve tutturmayı başardım mamayı kesmeye çalışıyorum 1 hafta oluyor az mama veriyorum daha çok anne sütü vermeye çalışıyorum 20 günlük olduk son 3 gündür kusuyor anne sütü veriyorum sanki doymuyor diyorum ardından mama veriyorum hemen kusuyor anne sütü ile mamayı aldığı için mi kusma oluyor bana yardımcı olur musunuz