dilankayadeniz valla kimseyi dinleme. Eğer etrafındakileri dinlersen çok yıpranırsın. Bebeğim şimdi 7 aylık hatta 8e giricek kilo alımı hep azdı. İlk 2 ay birer kilo aldı sadece anne sütüyle. Sonra 500 gr aldı ve git gide azaldı. Zaten 2 kilo doğmuştu ama doktorların istediği 6.ay kontrolünde doğum kilosunun 2 katına çıkması. Bir sorun olsaydı doktor söylerdi emin ol. Çişli bez sayısı, kilo alımı iyiyse, bebeğin sağlıklıysa hiçbir sorun yoktur. Kimi bebek 5 kilo olur zayıf görünür kimisi de 5 kiloyken tombul olur tamamen genetikle alakalı. (Bana sürekli küçük dedikleri için uzun yorum yaptım canım üzme kendini hepsi geçiyor) ❣️