Arkadaşlar bebeğim 8 buçuk aylık bu zamana kadar oto koltuk alma fırsatımız olmadı ama artık kesinlikle gereklilik olduğunu düşünüyorum almayı düşünüyorum ama fiyatlar çok uçuk yani çok fazla yüksek fiyatlı olanları da var bütçemiz kısıtlı kullanıp da memnun kaldığınız tavsiye edebileceğiniz uygun fiyatlı bir oto koltuk var mı kriter olarak İsofixli ve 360 derece dönebilen olsa iyi olur. Şimdiden teşekkür ederim.