Arkadaşlar meme delisi oğlum var bu zamana kadar çok zorlandım emzirdim gece defalarca uyandık çoğu zaman uykusuz perişan işe gittim ama ben emzirmeyi çok sevdim doy doya yaşadık. 22 aylık şuan oğlum 1 ay daha emziririm diye düşünüyordum ama rahatsızlandım hastane de antibiyotik tedavisi almam gerekiyordu bu sebep oldu vakti de gelmişti bıraktık. Şuan kucağımda sallayarak uyuyoruz geceleri tam deliksiz sayılmaz uykularımız ama emzirdiğim zamana göre çok çok iyi. Öğle uykusundan uyanınca bi meme arıyor 1 saat ağladığı oluyor o zamanl düzelir diye düşünüyorum Asıl sorunumuz şuan memeler emzirmediğim için dolu ağrı yapıyor mastit olmaktan korkuyorum arada bi rahatlamak amaçlı elle sağdığım oluyor tamamen ne zaman çekilir acaba sütler