Merhaba, emzik bıraktırmak isteyenlere örnek olması için yazıyorum. Oğlum tam 20 aylık 10 gün kadar önce dibi yırtık bir emziği vardı dişleyerek yırtmış büyük ihtimalle. Onun içerisine çörek otu koydum ve emziğini yere bırakıp etrafına da biraz çörek otu döktüm. ((Emziği kendi bulup görmesini sağlamak için)) Oğlum oyun oynarken emziğini gördü eline aldı hemen suratı falan değişti mırıldanmaya başladı. Bakayım annecim ne olmuş, aa böcekler gelmiş annem emilmez artık bu gel çöpe atalım dedim. Gittik birlikte mutfağın çöpüne attık, kendisi attı . O gece biraz zor uyudu, iki üç gün de meme meme diye ara ara sordu ama her zaman çöpe attın ya annecim böceklenmişti dedim. Artık 10. Günü geçtik herhalde hiç sormuyor aramıyor 🥳🥳🥳🥳 Böylelikle biz emzik bırakma işlemini 20.ayda tamamlamış olduk 🥳🥳en güzel yanı videosu var oğlumun tepkileri çok komikti açıp açıp izliyoruz 😀😀